Adminisztrátor / értékesítés támogató

Társaságunk zalaegerszegi irodájába adminisztrátor / értékesítés támogatói pozícióba keres munkatársat!  Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Társaságunk tevékenységi körei:

  • Ingatlan hirdetés szervezés
  • Ingatlan közvetítés
  • Hitelközvetítés
  • Biztosítás közvetítés
  • Online marketing
  • HR toborzási tevékenység saját és megbízóink részére hitel,- ingatlanközvetítő pozícióba

Leendő munkatársunk feladata:

  • Meglevő területi képviselőink és call center értékesítőink szakmai és adminisztratív támogatása, segítségnyújtás a munkatársak részére
  • Új munkatársak toborzása területi képviselő és call center értékesítő pozícióba
  • Toborzás hideghívással is
  • Távoktatások tartása az új kollégák részére
  • Segítségnyújtás a munkatársaknak és az ügyfeleknek a hirdetések feladásában
  • Ügyfélkapcsolatok ápolása már meglevő ügyfeleinkkel
  • Adminisztratív feladatok ellátása, adatrögzítés az informatikai rendszerünkben
  • Egyéb adminisztratív teendők ellátása

Elvárások / feltételek:

  • Önálló munkavégzésre való készség
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Minimális iskolai végzettség: érettségi bizonyítvány
  • Stressz tűrő képesség
  • Meggyőző képesség
  • Eredmény- és sikerorientáltság
  • Határozott fellépés, nyitott, pozitív személyiség, ügyfélbarát gondolkodásmód
  • Kitartó, céltudatos hozzáállás
  • Erkölcsi feddhetetlenség
  • Precíz munkavégzés, megbízhatóság, szorgalom
  • Számítógép alkalmazások magabiztos, felhasználói szintű ismerete: MS Office, Excel, PowerPoint stb.
  • Internetes alkalmazások magabiztos, felhasználói szintű ismerete

Amit kínálunk:

  • Bejelentett alkalmazotti munkaviszonyt
  • Alapfizetést: bruttó 195 000 Ft/hó
  • Célprémiumot: bruttó 10 000 – 50 000 Ft/hó
  • Céges mobiltelefont
  • Jó munkahelyi légkört
  • Kulturált, családias munkahelyi környezetet, belvárosi irodaházban
  • Rugalmas megoldásokat az alkalmazás területén. Pl. igény esetén: részmunkaidős alkalmazás, egy órás ebédszünet, megosztott munkaidő, stb.
  • Vidéki munkavállaló részére bérlet támogatást

A jelentkezőnél előny, de nem feltétel:

  • Értékesítés támogatóként szerzett tapasztalat, vagy
  • Call center operátorként szerzett tapasztalat, vagy
  • Kimenő “hideg” hívások kezelésében szerzett jártasság, vagy
  • Ingatlanközvetítői, vagy hitelközvetítői, vagy biztosításközvetítői múlt, vagy
  • Ingatlanközvetítői, vagy hitelközvetítői, vagy biztosításközvetítői szakmai végzettség (szakmai tapasztalat nélkül)
  • Angol vagy német nyelv alapszintű olvasási tudás
  • Pénzügyi tapasztalat

Munkavégzés helye: H-Kontakt Group kft, 8900 Zalaegerszeg, Tompa M. u. 1-3. 1. em.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, hogy önéletrajzát / bemutatkozó levelét a horvath.jozsef@h-kontakt.hu email címre küldje el.
Felmerülő kérdéseit az alábbi számon teheti fel: 06-30-9373-789